HTML

Nouvelle Páty

Pat Bateman vagyok. Talán ismerős a nevem. Közép-Kelet Európába költöztem. Ez most a trend.

Friss topikok

  • patbateman: @Levéltáros: Minden relatív. Kurva nagy, de én kurva fáradt voltam. És tele van kurvával. (2010.02.14. 15:25) Vásárlás
  • patbateman: @Levéltáros: Naná. De van valóságalapja, if you know what I mean. (2010.02.14. 15:23) Pénzmosás
  • patbateman: @Levéltáros: Ez már megtörtént, legalábbis erről tájékoztattak. Állítólag nem volt nehéz. (2010.01.28. 23:32) A pénz hatalom
  • patbateman: És akkor a kis szőkéről még nem is számoltam be. (2010.01.25. 21:30) Unalmas délután
  • patbateman: @Dzsoll: Nem, nem látom rosszul. Ide be sem tehetik a lábukat, még akkor sem, ha esetleg tudnák fi... (2010.01.25. 12:55) Elhatárolódás

Linkblog

2010.01.08. 13:43 patbateman

Unalmas délután

Rusnya az idő, de talán lassan megnyílik a három szintes korcsolyapálya néhány jó bárral és étteremmel. Otthon voltam egy ilyen helyen, jó móka volt. Jut eszembe, korcsolyát kellene szerezni, bár biztos lehet bérelni, na mindjárt utánanézek. Lehet, hogy elhívom azt a dögös kis szőkét a 19. emeletről, aki mindig Vivienne Westwood csiricsáré alkotmányaiban jár. Múltkor az üvegliftben szinte rámtapadt, bár ezt a tériszonyával magyarázta.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ujpaty.blog.hu/api/trackback/id/tr611656673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.01.12. 12:23:32

Végre vidéken is lesz elegendő üveg meg beton, nem kell a természetet kerülgetni.

mkkp.hu/

patbateman 2010.01.25. 13:52:54

Engem kifejezetten zavarnak például a bogarak. Remélem, tavasszal lesz erre is valami megoldás. Lételemem a mesterséges környezet. Kutyákat sem kérek.

patbateman 2010.01.25. 21:30:30

És akkor a kis szőkéről még nem is számoltam be.
süti beállítások módosítása