HTML

Nouvelle Páty

Pat Bateman vagyok. Talán ismerős a nevem. Közép-Kelet Európába költöztem. Ez most a trend.

Friss topikok

  • patbateman: @Levéltáros: Minden relatív. Kurva nagy, de én kurva fáradt voltam. És tele van kurvával. (2010.02.14. 15:25) Vásárlás
  • patbateman: @Levéltáros: Naná. De van valóságalapja, if you know what I mean. (2010.02.14. 15:23) Pénzmosás
  • patbateman: @Levéltáros: Ez már megtörtént, legalábbis erről tájékoztattak. Állítólag nem volt nehéz. (2010.01.28. 23:32) A pénz hatalom
  • patbateman: És akkor a kis szőkéről még nem is számoltam be. (2010.01.25. 21:30) Unalmas délután
  • patbateman: @Dzsoll: Nem, nem látom rosszul. Ide be sem tehetik a lábukat, még akkor sem, ha esetleg tudnák fi... (2010.01.25. 12:55) Elhatárolódás

Linkblog

2010.02.04. 22:06 patbateman

Pénzmosás

Vásároltam egy high tech pénzmosógépet; iszonyú stílusos.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ujpaty.blog.hu/api/trackback/id/tr871730523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.02.07. 22:20:48

Érdekelne a technológia, milyen programok vannak előre definiálva? Van Fiktív külkereskedelmi ügylet akkreditív felhasználásával, Radikális túlszámlázás és Apport alul/felül számlázása?

patbateman 2010.02.08. 11:25:35

Természetesen - ezek alapfunkciók. A fejlesztő cég egyrészt csomagban értékesíti, másrészt testreszabott modulok fejlesztését is vállalja, mint például Spanyol know-how értékesítése külföldi piacon, Hatékony médialefizetési technikák, Korrupciós megoldások, Afrikai vadászat, Projektcégek létrehozása a felelősség elhárítása érdekében stb. a vevő igényeinek megfelelően. Nekem nagyon bejön.

patbateman 2010.02.11. 10:52:56

@Levéltáros: Tegnap éjjel próbaüzemet tartottam: a Dezinformáció modult teszteltem. Nagyon klassz gép és akár egy nadrágzsebbe is elfér, tehát terepen is alkalmazható. Mindenkinek ajánlom - már ha meg tudja fizetni. Nekem az Állami garancia funkció is nagyon korrekt.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.02.14. 00:52:58

@patbateman: Na most a szokásos paradoxon beugrik: amikor ezt a választ írod nekem, akkor is a dezinformációs modult használod?

patbateman 2010.02.14. 15:23:48

@Levéltáros: Naná. De van valóságalapja, if you know what I mean.
süti beállítások módosítása