HTML

Nouvelle Páty

Pat Bateman vagyok. Talán ismerős a nevem. Közép-Kelet Európába költöztem. Ez most a trend.

Friss topikok

  • patbateman: @Levéltáros: Minden relatív. Kurva nagy, de én kurva fáradt voltam. És tele van kurvával. (2010.02.14. 15:25) Vásárlás
  • patbateman: @Levéltáros: Naná. De van valóságalapja, if you know what I mean. (2010.02.14. 15:23) Pénzmosás
  • patbateman: @Levéltáros: Ez már megtörtént, legalábbis erről tájékoztattak. Állítólag nem volt nehéz. (2010.01.28. 23:32) A pénz hatalom
  • patbateman: És akkor a kis szőkéről még nem is számoltam be. (2010.01.25. 21:30) Unalmas délután
  • patbateman: @Dzsoll: Nem, nem látom rosszul. Ide be sem tehetik a lábukat, még akkor sem, ha esetleg tudnák fi... (2010.01.25. 12:55) Elhatárolódás

Linkblog

2010.01.07. 21:59 patbateman

Éves tagsági díj

Kíváncsi voltam, mennyibe kerül az éves díj. Green fee nem létezik, hiszen ez egy exkluzív klub. Az éves díj 15,5 ezer euro, ami több mint 22 ezer dollár. Nekem mondjuk nem kell fizetnem, mert olyan ingatlancsomagot vettem, amely magában foglalja az örökös tagságot.

Ez a díj, ahogy nézem, kellő szűrőt jelent az ópátyiakat tekintve.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ujpaty.blog.hu/api/trackback/id/tr381655376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása