HTML

Nouvelle Páty

Pat Bateman vagyok. Talán ismerős a nevem. Közép-Kelet Európába költöztem. Ez most a trend.

Friss topikok

  • patbateman: @Levéltáros: Minden relatív. Kurva nagy, de én kurva fáradt voltam. És tele van kurvával. (2010.02.14. 15:25) Vásárlás
  • patbateman: @Levéltáros: Naná. De van valóságalapja, if you know what I mean. (2010.02.14. 15:23) Pénzmosás
  • patbateman: @Levéltáros: Ez már megtörtént, legalábbis erről tájékoztattak. Állítólag nem volt nehéz. (2010.01.28. 23:32) A pénz hatalom
  • patbateman: És akkor a kis szőkéről még nem is számoltam be. (2010.01.25. 21:30) Unalmas délután
  • patbateman: @Dzsoll: Nem, nem látom rosszul. Ide be sem tehetik a lábukat, még akkor sem, ha esetleg tudnák fi... (2010.01.25. 12:55) Elhatárolódás

Linkblog

2009.12.16. 22:25 patbateman

Posztgolf pihenés

Paul Owen lép be egygombos kasmírsportzakóban, amihez tropikálnadrágot visel és legombolt gallérú Ronaldus Shamask inget, rám azonban a nyakkendője - széles kék-fekete-vörös és sárga csíkos merész darab, amit szemlátomást Andrew Fezza tervezett, és a Zanzarra cég készített - van a legnagyobb hatással. Carruthers is izgalomba jön tőle, odahajol hozzám, és ha jól értem szavait, azt kérdezi, hogy: - Mondd, szerinted van hozzáillő nadrágtartója is? - Nem kap választ, s így visszahúzódik, kinyitja az asztal közepén heverő számos Sports Illustrated egyikét, és magában dudorászva elmerül egy cikkben, amely az olimpiai toronyugrókról szól.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ujpaty.blog.hu/api/trackback/id/tr691603343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.01.02. 00:34:08

Azt hallottam, hogy a pátyi golfpályán a lakosoknak gumicsizmában is lehet játszani. Nekem ez nagy segítség lenne, mert Bateman úr könnyen vesz márkás dolgokat Amerikában, de mi itt szekondhandból öltözünk.

patbateman 2010.01.06. 10:04:59

Ah, badarság! Az internetnek köszönhetően a legkitűnőbb golfcipőkhöz is hozzájuthat, ráadásul az európai golfcipőkészítők igen jók. Én mindenképpen figyelembe venném Manlio Paradisi kézzel készített remekműveit, vagy a szintén olasz Royal Albatross cipőket. Ennél még egyszerűbb beszerezni az Ecco Solheim Cupra készült prémium cipőit. Amennyiben ragaszkodik a gumicsizmához, ott is kitűnő a választék a luxus kategóriában, de ebben az esetben inkább javasolnám, hogy a közeli erdőkben vadásszon. Nemrég olvastam, hogy a közelben található a kommunista vezető, Janos Kadar vadászlakja is.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.01.06. 19:39:42

@patbateman: Patikám, viccelsz? Megugliztam a Royal Albatrosst, és ezt adta ki: royalalbatross.hu/

A fő hír itt ez volt:

Hírek!!

Megérkeztek a radiál tapaszok meleg vulkanizáláshoz!!

Csak a gumicsizmához kanyarodunk vissza, bár elismerem, a melegen vulkanizáltak tényleg a prémium kategóriát képviselik.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.01.06. 19:41:07

@patbateman: Válaszom lásd a helyén, nem kell hozzá liftezned.
süti beállítások módosítása